Tuesday, October 31, 2017

DODATEK K BILANCI MOJEGA ŽIVLJENJA V DEMOKRATIČNI SLOVENIJI

Dimitar Anakiev, foto: Urška Đukić (snemanje filma Normalno življenje)

Dimitar Anakiev
DODATEK K BILANCI MOJEGA ŽIVLJENJA V DEMOKRATIČNI SLOVENIJI

A) 17 let sem živel brez dokumentov, kot izbrisana oseba (od 1992 do 2009)

B) Prepoved nacionalnega predvajanja mojih treh celovečernih filmov, in sicer:

-Poslednji Žilnik (2007, 61 min), tematizira sodelovanje četnikov z naciji-fašiti v Srbiji skozi zgodbo zaklanega slovenskega partizana Konrada Žilnika, očeta Želimirja Žilnika (nastopa tudi Želimir Žilnik).

-Slovenija moja dežela (2012, 51 min), tematizira izbris Jugoslovanov iz uradnih knjig Slovenije (zgodba Nisvete in Irfana).


-Normalno življenje (2012, 86 min), ki se ukvarja z medgeneracijsko sebičnostjo (igrajo Primož Ekart, Iva Babić, Marko Simčič, Walter Dragosavljević Rutar, Aca Todorović, Irfan Beširević, Petra Petan in drugi...)

C) Anuliranje dveh medicinskih specializacij:

-Javno zdravje, sem specializiral na Vojaški medicinski akademiji (VMA) v Beogradu, takratni Zavod za varovanje zdravja Slovenije ni dovolil verifikacije zaradi "zelo različnih programov"

-Specializacijo iz NMP so mi zavrnili na Zdravniški zbornici Slovenije, čeprav sem izpolnil vse formalne pogoje - na podlagi tega, ker sem delal v JLA ( "pogoj", ki ga ni bilo v javnem razpisu)

Če drži Žilnikova trditev, da stroški enega celovečernega filma, po vloženi energiji in materialu, ustrezajo izgradnji ene hiše, to pomeni, da so me slovenski demokrati v filmski industriji oškodovali za tri hiše, slovenski demokrati v Zdravniški zbornici pa so me oškodovali za vsaj dve hiši (specializacija ustreza vsaj eni hiši). Skupaj 5 hiš škode, pripomnil bi pa tudi, da mi očitno hočejo na nezakonit način onemogočati delo v Sloveniji, podobno prejšnjemu nezakonitemu izbrisu (de facto mi zanikajo pravico do življenja). Če tem hišam dodamo še dve v Srbiji (mojo dediščino), ki sta propadli v času mojega življenja brez dokumentov, je grobi izračun škode, ki so mi jo namenoma in nezakonito povzročili demokrati v Sloveniji natanko 7 hiš. Tisto "drobno" škodo, kot so izgubljene plače, in raznih stroškov, ne upoštevam - hiša časti, ali pa psihološke težave in obremenitev družine...

Ne vem, kdo je dobil mojih sedem hiš? Ali so to Trump, Obama in Merklova ali pa so v žepu nekaterih lokalnih demokratov? V bistvu je moj primer tipičen, kako demokrati zlorabljajo moč države. Živela demokracija!

No comments: